Translate

środa, 18 lipca 2012

Anglia- Całkiem inny świat



ANGLIA- Całkiem
 inny świat
Od niedawna jestem w Anglii przyleciałam tu na wakacje pogoda jak na razie straszna. Nie jest aż tak zimno ale dosyć często pada. Będąc tutaj przyglądałam się ludziom i ich stylowi. jedni mieli różowe włosy a drudzy więcej tapety na twarzy niż 5 dziewczyn. Niektórzy byli normalni ale nie królowała tam naturalność. Moja  uwagę przeciągnęły mundurki szkolne spodobały mi się  za kolanówki. Cały  strój był kompozycja ciemnych kolorów. Na górze miały sweter i bluzkę a na to długa marynarka wydawała się nawet zbyt duża , do tego spódniczka i za kolanówki.
byłam  także na zakupach ale małych bo nie chce od razu wszystkiego wydać kupiłam tylko tusz, mój się już skończył. Sklep y były różnie urządzone. W  Polsce nie ma tak urządzonych  sklepów. Pokaże wam kilka zdjęć :






Odwiedziłam  china towen czyli chińska dzielnice. Pełno było tam chińczyków  i wystrój charakterystyczny dla chin.




Napiszcie mi jak wam się podobają zdjęcia i czy chlelibyście odwiedzić Anglię. 

2 komentarze:

  1. Chciałabym kiedyś odwiedzić Anglię, zawsze fascynował mnie Londyn ale teraz moją kochanką jest Barcelona:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Londyn jest dla mnie stolicą stylu, tak jak Paryż stolicą mody! Awwww... :3
    _______________________________________________________________
    rosesareliars.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń