Translate

piątek, 13 lipca 2012

Mój dzisiejszy dzień

Mój dzisiejszy dzień 
Mój dzisiejszy dzień zaczął się tym ze obudziło mnie przypomnienie w telefonie ,że muszę wydrukować kartę pokładową bo za parę dni wylatuje do Anglii. Zaraz potem z przyjaciółką pojechałyśmy w miasto. pochodziłyśmy po sklepach , byłyśmy w rynku pogadałyśmy i zajęło nam to jakieś ze 4 godzinki. Kupiłam sobie taki fajny sweterek nie uwierzycie gdzie i za ile. W second hand  za 6zł , sweterek wyglada jak nowy jest sliczny:

To właśnie mój nowy nabytek. Warto chodzić do takich sklepów może się akurat trafi coś fajnego :D
Piszcie czy wam się podoba i co sądzicie o kupowaniu w second handach. 

1 komentarz:

  1. Śliczny sweterek :) Sama też lubię chodzić do sh, bo często można znaleźć niesamowite perełki.

    OdpowiedzUsuń