Translate

niedziela, 15 lipca 2012

Moja pasja

Moja Pasja
Tym razem postanowiłam, że napiszę wam o moim hobby. To moda, uwielbiam zakupy i wymyślanie różnych doborów ciuchów. Czasem coś rysuję ale wiele mi brakuje do profesjonalistów. Jeszcze się będę uczyć w tym kierunku. Mam nadzieję, że fotka mojej pierszej kreacji zawiśnie na blogu. Głównie projektuje suknie wieczorowe, ślubne lub zwykłe sukienki. Lubie robic to podczas oglądania filmów. zawsze coś wtedy zobacze w stylu gwiazd i wtedy dodam do mojej sukienki. Pokaże wam dziś jeden z moich projektów to suknia ślubna:

 Napiszcie mi w komentarzach czy sukienka się wam podoba i czy nadaje się na projektantkę. Jeśli wam się spodobają może zobaczycie ich więcej :D.

1 komentarz:

  1. hej;) Dziękuje za miłe słowa ! Pięknie rysujesz ! B.fajny projekt ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń